خرید اولین عرضه جهانی خود ساعت

چاپ


این هفته، Citizen x Nissan Z / Fairlady Z جدید پس از معرفی اولیه خود در ژانویه، اولین عرضه جهانی خود را داشته است.  خرید ساعت ما این فرصت را داشتیم که نسخه آبی نسخه مشترک را که AT8185-97E نامیده می شود، به طور عملی انجام دهیم.

AT8185-97E به طور قابل‌توجهی دارای لهجه‌هایی در رنگ بدنه آبی جدید سیران است که در حال حاضر در جدیدترین مدل نیسان Z استفاده می‌شود. تضاد لهجه‌های لاجوردی پررنگ در مقابل رنگ مشکی مات به کار رفته در مرکز صفحه - به این معناست که حس آسفالت جدید صاف را در بزرگراه القا می‌کند. رنگ دیگر، AT8185-89E، الهام گرفته از رنگ بدنه زرد ایکازوچی است که در جدیدترین نیسان Z استفاده شده است، با ظاهر شیک خود که نمادی از رعد و برق (ikazuchi) است که در آسمان شب می‌پیچد و طراحی نقطه زرد آن یکسان است. همانطور که روی صندلی های مدل Proto Spec Z استفاده شده است. در حالی که تا حدودی از نظر رنگ و طراحی متفاوت هستند، هر دو رنگ دارای یک عقربه قرمز با الهام از خط قرمز روی سرعت سنج، همراه با علامت Z روی تاج، آرم Fairlady Z روی صفحه و لوگوی نیسان روی بدنه هستند. بازگشت.

در مچ، Citizen x Nissan Z / Fairlady Z دارای ابعاد 42 میلی‌متری در 10.8 میلی‌متر است و به لطف ساختار سوپر تیتانیوم با پوشش DLC Duratect، از نظر سایش بسیار سبک وزن است. این ماده منحصر به فرد نام فناوری انحصاری Citizen برای درمان تیتانیوم جامد با فناوری سخت شدن سطحی است که در نتیجه فلزی حداقل 5 برابر سخت‌تر از فولاد ضد زنگ است، در برابر خراش مقاوم است، وزن سبک و ملایم برای پوست برای پوشیدن راحت است.

این ساعت در حالی که ظاهر تاریک، نمای هندسی تیز و پرداخت برجسته دارد، بر عملکرد اصلی خود متمرکز است، احساسی که با ایده‌آل‌های  خرید ساعت اصلی نیسان Z مطابقت دارد. در این راستا، کیس آن دارای فشار دهنده‌های کرونوگراف لمسی و یک تاج با قابلیت کارکرد آسان است که ویجت‌ها به عملکرد مدل کمک می‌کنند، از زمان‌سنجی استاندارد تا کرنوگراف دقیق 1/20 ثانیه و شماره‌گیری‌های فرعی همراه و مقیاس تاکی متری داخلی منطبق. با توانایی آن در خدمت به عنوان یک تایمر جهانی - با قابلیت تنظیم زمان و تاریخ برای 26 شهر در سطح جهان (که از طریق قاب بیرونی دیده می شود) با یک چرخش ساده تاج.