هربار که تصمیم میگیریم اسباب کشی را با کمترین کمک انجام دهیم، حداقل یکی دو سال پیر میشویم!
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ، وسایلی که جمع میکنیم انگار تمامی ندارند؛ وقتی هم که بستهبندی اثاثکشی تمام شود، تازه چالش اصلی آغاز میشود: حمل اثاثیه به محل جدید، بدون اینکه نه وسایل آسیبی ببینند و نه محیط اطراف آنها دچار خسارت شود.
چرا برای چنین کار طاقتفرسایی از چند کارگر برای اسبابکشی کمک نگیریم؟ آیا فکر میکنیم آنها ظرافت ما را ندارند؟ یا اینکه با دقت ما (به عنوان صاحب وسایل) با آنها رفتار نمیکنند؟ این دغدغهها کاملا منطقی هستند؛ اما اگر سراغ افراد کاربلد این خدمات برویم، لازم نیست نگران باشیم.
در ادامه توضیح میدهیم که شرکتهای بستهبندی وسایل و جابجایی چگونه میتوانند بار این فرایند را از دوش ما بردارند. همچنین درباره هزینه خدمات مرتبط با اسبابکشی و حمل بار صحبت میکنیم، و با «خدمت از ما» آشنا میشویم؛ بستری که شما را به برترین شرکتهای بستهبندی و حمل اثاثیه وصل میکند.
خدمات شرکتهای باربری برای اسباب کشی ساده
اگر برای جابجایی عجله داشته باشید، با استخدام کارگر اسباب کشی میتوانید بدون بروز مشکل، سه مرحله اساسی جا به جایی را انجام دهید: یعنی بستهبندی وسایل، انتقال آنها، و در آخر بازکردن بستهها و قرار دادن لوازم در جای خود. حتی اگر ضربالاجلی هم نداشته باشید، روند بسته بندی صحیح لوازم گوناگونی که در منزل دارید، حمل اثاثیه بدون اینکه به خودتان و آنها آسیب بزنید و ... کمک چند کارگر باتجربه را میطلبد.
شرکتهای باربری با ارائه خدمات زیر، کار شما را سادهتر میکنند:
۱. کارگر بستهبندی وسایل (با ملزومات و وسایل)
مرحله اول اثاثکشی، بستهبندی وسایل است. بیایید با هم صادق باشیم، اطلاعات ما درباره نحوه بستهبندی وسایل برای اسبابکشی چقدر کامل است؟ لباسهایمان را چطور باید بسته بندی کنیم؟ با لوازم الکتریکی بزرگ و گرانقیمتی که دیگر کارتنشان را هم ندایم چه کنیم؟ کمدها، بوفهها و ظرفهای شکستنی چطور؟ گیاهان ظریف و حساس را چطور جابجا کنیم؟
خوشبختانه دیگر لازم نیست برای بسته بندی اثاث کشی از سوپرمارکتها کارتنهای کوچک و بزرگ (با مقاومت ناکافی) بخرید، لباسهایتان را پیشمرگ ظروفتان کنید، یا اینکه چند کیلو روزنامه باطله تهیه کنید.
یکی از مزایای استخدام کارگر برای اسباب کشی همین است. آنها با لوازم ضروری به محل اعزام میشوند؛ از جمله کارتن چندلایه مخصوص، استرچ رپ (سلفون اسباب کشی)، پلاستیک حبابدار، یونولیت برای پر کردن فضای خالی کارتنها، کاور لباس، تشک، فرش و ...
۲. کارگر برای اسباب کشی
مرحله قبل خشت اول حمل اثاثیه بود که با کمک کارگران متخصص در جای درست قرار گرفت. اما از اینجا به بعد چالشها بزرگتر میشوند. این همه کارتن بزرگ و کوچک را که با دقت پر (و البته سنگین) شدهاند چطور باید جابجا کرد؟ شاید فکر کنید پس از جمعآوری و بستهبندی اثاثیه منزل، صرفا به قدرت بدنی برای انتقال آنها به ماشین نیاز دارید. اما همیشه اینطور نیست. خارج کردن لوازم از منزل یا واحد طبقه چندم یک آپارتمان به مهارت و تجربه احتیاج دارد.
کارگر اسبابکشی میتواند جعبههای سنگین یا سبک، و لوازم با ابعاد و وزن بالا را بدون مشکل جابجا کند. پس لطفا به خودتان فشار نیاورید، و با خیال راحت کار حمل اثاثیه را به کارگر حمل بار بسپارید.
۳. ماشین برای جابجایی بار
احتمالا تنها چیزی را که بهتر است با ماشین شخصی به محل جدید ببریم، اشیاء قیمتی هستند. به جای جابجایی چندباره بین مبدا و مقصد و خسته کردن خودمان، میتوانیم با ماشین مخصوص همه وسایل را یکجا منتقل کنیم. ماشینهایی که شرکتهای حمل اثاثیه از آنها استفاده میکنند، هم ظرفیت بالایی دارند و هم درون آنها با فوم پوشانده شده است. به این ترتیب، تکانهای احتمالی در مسیر کوچکترین خسارتی را ایجاد نخواهد کرد. البته بستهبندی وسایل به طور اصولی، و چینش صحیح جعبهها توسط کارگر اسبابکشی در ماشین هم در این رابطه بیتاثیر نیست.
قیمت خدمات اسبابکشی چطور محاسبه می شود؟
قیمت بسته بندی وسایل برای اسباب کشی و حمل اثاثیه بیشتر با توجه به حجم اسباب شما، نوع و حساسیت آنها، محل سکونت (آپارتمان یا همکف)، نحوه بستهبندی، فاصله مبدا تا مقصد و همچنین زمان کلی انجام کار مشخص میشود.
شاید شما بخواهید کارگر اسبابکشی برای بسته بندی تمام وسایل از کارتن مخصوص استفاده کند؛ وسایل حساس و شکننده زیادی داشته باشید؛ یا ساکن طبقه ششم باشید. این شرایط قیمت کارگر برای اسبابکشی و هزینه کلی را افزایش میدهد.
چند راهکار برای کاهش هزینههای اسبابکشی
کمک گرفتن از حمل اثاثیه یکی از کارآمدترین گزینهها برای کاهش هزینه و البته اطمینان از نتیجه کار است. اما اگر کاهش هزینه هدف اصلی شماست، خوب است این راهکارها را به ذهن بسپارید:
وسایل غیرضروری را دور بریزید (اگر سالم هستند، آنها را به افراد نیازمند بدهید).
از سوپرمارکتها و آشنایان کارتن بگیرید.
تا جای ممکن خودتان لوازم را جمع کنید.
لوازم و جعبههای کوچک را خودتان با ماشین حمل کنید.