اگر می خواهید ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید، باید دو جنبه مهم استراتژی سئو را درک کنید:یکی سئوی داخلی و یکی سئوی خارجی یا همان آف پیج سئو سایت
فهرست "خرید بک لینک قوی" را دریافت کنید
مصرف کنندگان امروزی قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال همه گزینه های موجود هستند. آنها اغلب از وبسایتها یا مقالات مقایسهای مانند « ۱۳ بهترین ابزار بازاریابی ایمیل رایگان در سال 1400 » استفاده میکنند تا ببینند دیگران چه توصیههایی میکنند.
برای درک میزان محبوبیت این مقالات آپ بک لینک در صنعت خود، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و حجم جستجوی ماهانه را بررسی کنید. به عنوان مثال، بیش از 3400 جستجو در ماه برای پرس و جو " بهترین CRM برای مشاغل کوچک " (طبق داده های Ahrefs) وجود دارد.
نام بردن در مقالاتی که بهترین محصولات را فهرست میکنند مانند محصولی که شما ارائه میدهید، راه فوقالعادهای برای تقویت برند شما، ترغیب افراد بیشتری برای آزمایش محصول شما و البته خرید بک لینک باکیفیت است.
ندا کامدار ، مدیر ارشد بازاریابی رشد در آپ بک لینک، توضیح میدهد که چرا قرار گرفتن در این فهرستها برای کسبوکار شما بسیار مهم است: «اگر به این نتایج جستجو از نظر نرخ کلیک خالص نگاه کنید، یک حد بالایی برای میزان ترافیک شما وجود دارد. می توانید با رتبه بندی در فهرست سایت خود به صفحه محصول خود بیاورید ."
کامدار همچنان می گوید -- " همانطور که مدیر آپ بک لینک اشاره کرده است ، اگر بتوانید دیدگاه خود را از تلاش برای کسب رتبه شماره 1 به تلاش برای انحصار تمام سایت های صفحه اول جستجوی جستجو گسترش دهید، می توانید میزان کلیک را چند برابر کنید. از طریق سایت شما، ترافیک وب سایت شما، و در نهایت، حجم فروش شما.
به عبارت دیگر، این تاکتیک فراتر از خرید بک لینک قوی است و به پتانسیل کسب و آگاهی از برند نیز میپردازد.»
برای اینکه محصول یا خدمات خود را در فهرست جمعآوری کنید، با یک جستجوی ساده در گوگل شروع کنید تا وبلاگهای رتبهبندی بالا را پیدا کنید که در مورد محصول یا صنعت شما مینویسند.
در اینجا چند عبارت جستجوی مفید وجود دارد که به شما کمک می کند تا بالقوه های مرتبط را پیدا کنید:
هنگامی که فهرست نهایی شما آماده شد، یک پیشنهاد کوتاه برای نویسنده بنویسید تا به آنها نشان دهید که چرا محصول یا خدمات شما شایسته قرار گرفتن در لیست آنهاست.
طبق هر کمپین تبلیغاتی، یک طرح کوتاه و متقاعد کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند که برجسته شوید.
منبعی برای خرید بک لینک قوی دیگر شوید
با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید.
هر بار که کسی از شما نقل قول می کند، شما یک بک لینک کسب خواهید کرد. اما بک لینک های با اعتبار دامنه بالا تنها مزیت این تاکتیک نیستند (اگرچه به تنهایی یک مزیت بزرگ هستند). با تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد، همچنین آگاهی از برند خود را افزایش داده و ترافیک ارجاع به وب سایت خود را هدایت خواهید کرد.
بهتر از همه، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.
برای شروع، به سادگی در آپ بک لینک مشترک شوید. این یک سرویس رایگان است که منابع خبره (مانند خودتان) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی که به دنبال مشارکت کنندگان هستند مرتبط می کند.
در اینجا نحوه کار آن آمده است -- هر روز، آپ بک لینک یک ایمیل با سوالاتی از نویسندگان در صنعت شما ارسال می کند. میتوانید مواردی را انتخاب کنید که با کسبوکارتان همخوانی دارند و از طریق ایمیل، از جمله اعتبارنامهتان، پاسخ دهید.
سرعت در اینجا بسیار مهم است، زیرا اکثر این نویسندگان ارسال های زیادی دریافت می کنند . اگر جزو اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید، شانس بیشتری برای دیده شدن و انتخاب شدن برای قطعه نهایی دارید. اگر انتخاب شده باشید، احتمالاً ایمیلی از یک روزنامه نگار یا وبلاگ نویس دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که مقاله زنده است.
به عنوان مثال، این ایمیلی است که چند روز پس از ارسال یک نقل قول در آپ بک لینک دریافت کردم:
از تجربه من با آپ بک لینک، حدود چهار هفته طول می کشد تا یک مقاله پس از ارسال پاسخ خود منتشر شود. حتی اگر یک ایمیل بعدی از نویسنده دریافت نکردید، به انتشار آن توجه داشته باشید تا ببینید آیا نقل قول شما به آن قطعه می رسد یا خیر.
من متوجه شدم که به طور متوسط از هر 10 پاسخ، دو پاسخ دریافت می شود. این خیلی بد نیست، اما اگر شما هم مثل من هستید، نمیخواهید آن هشت پاسخ دیگر را که منتشر نمیشوند هدر دهید.
برای اطمینان از اینکه همچنان از آن نقل قولها در جای دیگری استفاده میکنید، پیشنهاد میکنم محتوای بک لاگ ایجاد کنید و از آن برای پاسخ دادن به سؤالات مشابه در Quora، LinkedIn یا حتی وبلاگ یا کانالهای اجتماعی خود استفاده کنید.
منبع : آپ بک لینک