گوگل رسما راه اندازی دومین نسخه به روز رسانی/سیستم محتوای مفید گوگل را تایید کرد. در 5 دسامبر به آرامی شروع شد اما به گفته گوگل در 6 دسامبر قابل توجه بود، به همین دلیل است که گوگل آن را تا 6 دسامبر اعلام نکرد. این بهروزرسانی سیگنالهای جدیدی را اضافه میکند، به ویژه باعث میشود برای همه زبانها در سطح جهانی کار کند - دیگر فقط به محتوای انگلیسی نگاه نمیکند. شما با خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ قوی دیگر نمیتوانید در نتایجچ گوگل رتبه یک را کسب کنید مگر اینکه به فکر تولید محتوای با کیفیت در سایت خود هم باشید.
گوگل در 6 دسامبر پست کرد که در 5 دسامبر، "به روز رسانی محتوای مفید دسامبر 2022 را منتشر کرد، که طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان ها کار می کند." گوگل اضافه کرد، "تکمیل این عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد."
به عنوان یادآوری، بهروزرسانی محتوای مفید Google به دنبال حذف محتوایی است که برای رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است و به مردم کمک نمیکند یا به آنها اطلاع نمیدهد. گوگل گفت این به روز رسانی به محتوایی که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است، رسیدگی می کند. گوگل افزود: این به روز رسانی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که محتوای غیراصلی و با کیفیت پایین در جستجو رتبه بالایی ندارد. بنابراین اگر محتوایی را برای افزایش دید و ترافیک موتورهای جستجو مینویسید، ممکن است تحت تأثیر این نوع بهروزرسانی قرار بگیرید و سایتهای غیر انگلیسی دیگر از این بهروزرسانی در امان نباشند.
دسامبر 2022 به روز رسانی محتوای مفید Google حقایق سریع
در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:
نام: به روز رسانی محتوای مفید گوگل
تاریخ راه اندازی: در 5 دسامبر عرضه شد اما تا 6 دسامبر چندان قابل توجه نبود
عرضه: حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود
اهداف: به محتوایی نگاه می کند که برای رتبه بندی خوب در جستجو نسبت به کمک به انسان ها ایجاد شده است
فقط جستجو: این در حال حاضر فقط بر جستجوی Google تأثیر میگذارد، نه Google Discover یا سایر سطوح Google. اما گوگل ممکن است در آینده این را به Discover و موارد دیگر گسترش دهد.
پنالتی: گوگل اشاره ای به پنالتی نکرده است اما به نظر می رسد این به روز رسانی برای سایت هایی که تحت تاثیر آن قرار می گیرند نتیجه اش جریمه است. علاوه بر این در خرید بک لینک هم باید احتیاط کنید و به مواردی که مستقیم با این موضوع مرتبط هستند در نظر بگیرید وگر نه میتواند ضربه محکمی را به سایت شما وارد نماید
Sitewide: این یک الگوریتم در سراسر سایت است، بنابراین کل سایت تحت تأثیر این به روز رسانی قرار می گیرد
نه یک به روز رسانی اصلی: خیلی ها می گویند که این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
جهانی و همه زبان ها: این دیگر فقط برای محتوای انگلیسی زبان نیست، اکنون همه زبان ها و جهانی است.
تأثیر: Google به من نمیگوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این بهروزرسانی قرار گرفتهاند، اما Google به من گفت که «معنیدار» خواهد بود. همچنین، گوگل گفت که این موضوع برای مطالب آموزشی آنلاین، سرگرمی، خرید و محتوای مرتبط با فناوری بیشتر احساس خواهد شد.
بازیابی: اگر با این کار مواجه شدید، باید به محتوای خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا میتوانید با توصیههای گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
تازهسازی: Google امتیازها را بهطور مداوم در اینجا بهروزرسانی میکند، اما یک دوره زمانی و یک دوره اعتبار وجود دارد و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از این بهروزرسانی بازیابی شود.
بهروزرسانیهای سند بهروزرسانی محتوای مفید
گوگل تغییرات کوچکی را در صفحه به روز رسانی محتوای مفید خود ایجاد کرد که در اینجا این ویرایش ها هستند:
همانطور که انتظار داشتیم بسیاری از ارجاعات "به روز رسانی" را به "سیستم" جایگزین کرد .
خط "این در سراسر جهان در همه زبان ها کار می کند" اضافه شده است.
این پاراگراف را که فقط برای زبان انگلیسی است حذف کنید.
Google همچنین بخشهایی از پایین سند را بهروزرسانی کرد، اکنون به عنوان «بهطور دورهای، نحوه شناسایی محتوای غیر مفید توسط طبقهبندیکننده را اصلاح میکنیم. وقتی این کار را بهطور قابل توجهی انجام میدهیم، آن را بهعنوان «بهروزرسانی محتوای مفید» در رتبهبندی جستجوی Google خود به اشتراک میگذاریم. صفحه بهروزرسانیها. پس از پایان انتشار چنین بهروزرسانی، و اگر طبقهبندیکننده اصلاحشده ببیند که محتوا بهبود یافته است، ممکن است طبقهبندی غیرمفید طبقهبندیکننده قبلی ما دیگر اعمال نشود.
یک نکته در اینجا، گوگل تاکید می کند که چگونه این سیستم محتوای غیر مفید را با آن پاراگراف آخر شناسایی می کند. رابط جستجوگر گوگل، دنی سالیوان، نیز این را در Mastodon گفت: "وقتی می گوید "طبقه بندی کننده ما را بهبود می بخشد" مربوط به طبقه بندی به روز شده برای NLP است. اگر چنین است، آیا باید انتظار داشته باشیم که دسته های جدید به محتوا اختصاص داده شوند؟ او پاسخ داد: "طبقهبندی سعی میکند بفهمد که آیا محتوا مفید نیست. ما نسبت به نسخه اصلی که سیستم محتوای مفید برای اولین بار در اوایل امسال راهاندازی شد، بهبود یافتهایم."
من مطمئن نیستم که با این بیانیه مخالف باشم بر این اساس:
من هنوز فکر میکنم گوگل باید به جای آن، این را «تحریف محتوای غیر مفید» میگفت
بهروزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد، امروز بیشتر قابل مشاهده است و حدود دو هفته طول میکشد تا به طور کامل عرضه شود. طبقهبندیکننده ما را بهبود میبخشد و در سراسر محتوا در همه زبانها کار میکند. صفحه راهنمای ما بیشتر توضیح می دهد
تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید قبلی
آخرین به روز رسانی جالب بود، در 9 سپتامبر ما فکر کردیم که شاهد اولین نوسانات گسترده از این به روز رسانی محتوای مفید هستیم. پیش از این، تنها 20 درصد از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبهبندی مربوط به بهروزرسانی محتوای مفید اصلی شدهاند و من معتقدم درصد خوبی از آن 20 درصد گیج شدهاند و تغییراتی را که مشاهده میکنند به اشتباه نسبت میدهند - یعنی محتوای مفیدی نیست. به روز رسانی. بهروزرسانی محتوای مفید اصلی گوگل در اوایل به نظر میرسید که از نظر سئوها و ابزارهایی که انتخاب میکنند، بسیار جزئی به نظر میرسید ، علیرغم آنچه همه ما فکر میکردیم اتفاق بیفتد. حتی دنی سالیوان حتی خودش گفت که این یک تغییر بزرگ نیستاما از نظر مسیری که گوگل با رتبه بندی محتوا می رود، بزرگ بود.
به طور خلاصه، نسخه اصلی با هیاهوها سازگار نبود - آیا این نسخه به روز شده آن را جبران می کند؟
نظر شما چیست؟ شما میتوانید نظرات خود را در سایت خرید بک لینک آی آر با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.