نرم افزار تیکت پشتیبانی چیست؟
نرم افزار تیکت پشتیبانی یکی از مهمترین ابزارهای مارکتینگ و توسعه کسب و کارها است. مهمترین هدف تمامی کسب و کارها، بهبود تجربه مشتریان نسبت به کسب و کارشان است. در واقع، هدف این است که این تجربه به قدری عالی باشد که خدمات و محصولات از طریق استراتژی دهان به دهان (Word of Mouth) تبلیغ شود. در نتیجه، برای اینکه رضایت مشتریان هدف را بدست آورید، باید اصول اولیه و پایه مارکتینگ را به درستی رعایت نمایید. عنصر کلیدی در مارکتینگ، پاسخ دهی به نیازها، مشکلات و سوال های مشتریان و همچنین، پشتیبانی عالی و بدون نقص مشتری است. اولویت بندی پاسخ به تیکت های پشتیبانی، حسن نیت بین شما و مشتری را نشان می دهد و در نهایت، موجب می شود تا مشتریان به شما واکنش مثبت نشان دهند.
یک نرم افزار تیکت پشتیبانی می تواند از فناوری اطلاعات به روشی موثر، متمرکز و سازمان یافته پشتیبانی کند. به طور کلی، نرم افزار تیکتینگ ابزاری برای پشتیبانی از مشتری برای مواجهه با هر مشکل و مسئله ای در سایت تان است و بر روی درآمد و هزینه ها مستقیما تاثیر خواهد داشت. در واقع، با اینکار تصویر مطلوبی از شما و برندتان به نمایش می گذارد که موجب جلب توجه مشتری و وفاداری آنها می شود.
مزایای کاربرد نرم افزارهای تیکتینگ
اگر میخواهید این اطمینان را داشته باشید که مشکلات و مسائل مشتری های تان به طور کامل و موثر حل شده است، قطعا به یک نرم افزار تیکت پشتیبانی نیاز دارید. از جمله مزایای این نرم افزارها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1) بهبود خدمات پس از فروش
مهمترین مزیت استفاده از نرم افزار تیکت پشتیبانی جلب رضایت و حفظ مشتری است. در واقع، این نرم افزارها کیفیت خدمات پس از فروش شما را بهبود می بخشد. بعلاوه، استفاده از این نرم افزارها می تواند موجب صرفه جویی در زمان برای ارائه خدمات پس از فروش شود. پیش از این برای ثبت مشکلات و سوالات مشتری ها می بایست به صورت دستی اقدام می کردید که کاری بس زمان بر و فرسایشی بود. اما با استفاده از این نرم افزارها می توان به صورت سازمان یافته تری این مشکلات را ثبت کرده و به آنها رسیدگی نمود.
2) سرعت در پاسخ به درخواست های مشتریان
همانطور که قبلا نیز اشاره نمودیم، نرم افزار تیکتینگ به شما این امکان را می دهد تا تیکت های پشتیبانی را اولویت بندی نمایید. در نتیجه، به درخواست هایی که اولویت بالاتری دارند، سریعتر رسیدگی خواهد شد. مشتری ها توقع دارند که در کمتر از 10 دقیقه پاسخ سوال یا مشکل شان را دریافت کنند و سیستم های پشتیبانی از راه دور و سیستم های آنلاین این امکان را ایجاد می کنند. شما با پاسخ سریع به مشکلات و سوال های مشتری، در واقع به آنها نشان می دهید که تا چه اندازه به او و نیازهایش توجه دارید. این سرعت در پاسخ دهی می تواند موجب بهبود کیفیت ارتباط مشتری با برند شما شود.
3) بهبود عملکرد تیم پشتیبانی
استفاده از نرم افزارهای تیکتینگ، برای تیم واحد پشتیبانی که با شما کار میکنند، نیز مفید است. به کارهای آنها نظم می بخشد و در نتیجه، کارمندان تان می توانند با شفافیت بیشتری فعالیت نمایند. در واقع، شما را قادر می سازد تا درخواست های تان را به روش موثرتری مدیریت کنید.