نماینده اصولگرای زابل در مجلس می‌گوید: رئیس‌جمهور دستور می‌دهد ولی وزرایش اراده‌ای برای انجام کار و تحقق وعده‌های او ندارند. این موضوع دو معنا دارد، یا وزرا توانایی کار را ندارند یا اعتقادی بر انجام این کار‌ها ندارند.

حبیب‌الله دهمرده در گفت‌وگو با رویداد۲۴ تصریح کرد: در دولت سیزدهم، شخص رئیس‌جمهور تلاش می‌کند، نه دولت. پیوسته از آقای رئیسی تقدیر می‌کنم و او را فردی صادق می‌دانم و شخصی است که دوست دارد کار کند و گفته‌ام که باز هم در انتخابات به او رای خواهم داد، ولی خطاب به رئیس‌جمهور می‌گویم، تیمی که به کار گرفتی در ابعاد مختلف، ضعیف است و به اصلاح نیاز دارد. به گفته وی، کار مجموعه دولت به گونه‌ای بوده است که معدلش در تعداد کمی از قسمت‌ها بالا و در اکثر حوزه‌ها پایین بوده و این اتفاق باعث نارضایتی مردم شده است.

دهمرده ادامه داد: روند کار دولت باعث شده، معدل کاری آقای رئیس‌جمهور پایین بیاید. تیمی که در دولت کار می‌کند و افرادی که مدیران را انتخاب می‌کنند، کارشان بسیار مهم و حساس است. باید توجه داشت که دولت، مجموعه‌ای از افراد است و نه فقط شخص رئیس‌جمهور.

نماینده زابل گفت: اگر تیم مدیریتی کشور، قوی بود، مملکت با همه مشکلات از جمله تحریم‌ها، خیلی بهتر از این اداره می‌شد. نمی‌دانم کی قرار است وضعیت بهتر شود، اما امیدوارم دولت هرچه سریع‌تر به خودش بیاید.

وزرای ضعیف باید استیضاح شوند

به گفته این نماینده اصولگرا، باید وزرای ضعیف، استیضاح بشوند و حتی از خود رئیس‌جمهور سوال شود، اما متاسفانه در این مجلس، خیلی این اراده وجود ندارد. دهمرده در ادامه این گفت‌وگو، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم وضعیت امروز را خیلی به گردن دیگران بیندازیم. البته معنی حرف من این نیست که دیگران مقصر نیستند، چون کسی از بدخواهان بشریت، انتظار آدم‌شدن و همراهی با ما را ندارد. از طرفی روابط دوستانه ایران با برخی شور‌ها هم برای ما داستانی شده است.

https://marefatnews.ir/%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%af%d9%87%d8%af%d8%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7-%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b1/